23.hafta içindeyim belimde 2 gündür yoğun be suan sağ taraf sadece ve karın ve kaşık ağrım var.kuru fasülye yoğurt yemıstım o gaz yaptı tamam onun dışında kaşığımda ve belimde ağrı olması tedırgın etti bıraz kilomda var etkılermı acaba yada bebekmi büyüyo yada kötü bısey yoktur degılım Allah korusun