SerSel nasip bu işler . Bende 18 yaşında evlendim 2 yıla yakın korunduk sonra 1 yıl olmadı düşük oldu .3 yıl sonra hamile kaldım. İkizlerim olacak inşaallah ama nasip bu işler 18 de evlendim ama bakın 24 oldu yaşım hamile kalana kadar. Bende diyorum 25 ten sonda evlensem napacakmışım diyorum. SAğlıkla kucağınıza alın inşaallah bebeğinizi