Nisa52 ilk doğumum spinal anestezi oldu doğum sonrası zaten belden aşağısı uyuşuk ama kendinizdesiniz bebeğinizi rahatlıkla emzirebiliyorsunuz.Bel ağrısı çok yaşamadım . Belden yapılan iğne anından hiç hareket etmemeniz gerek anestezi yapan Dr sizi zaten uyarıyor