Tbsra95 Ozge56 ilk başta patatesi halka halka kesin sonra bir bezle veya türbanla anlılıza bağlayın sonra karanlık bir odada yarım saat uzanın sonra bana dua edin
Dilaraa23 Ozge56 canım benimde o haftalarda başladı parol günde 4 taneye kadar içebilirsin 1 tane bendede işe yaramaz hiç bi zaman, birde ben tülbenti kafama bağlayıp hafif sıkıyorum ve nane yağı sürüyorum şakaklarıma
Gulnur Ozge56 patatesleri halka şeklinde doğrayıp buzluğa attım sonra başıma sardım çok iyi geldi bugün felaket bir ağrım. Vardı anca bu çözüm oldu
Huriyemdk Geçmezse kendinize eziyet etmeyin hamileyken parol kullanabiliyorsunuz biliyorsunuzdur için bazen bende bekliyorum bekliyorum içiyorum 1 tane rahatlıyorum
Ozge56 Huriyemdk parol bende işe yaramıyor hiç ki. 11+4 oldum ama 11 haftada başladı baş ağrısı özellikle akşam başlıyor 4 gündür
Dilaraa23 Ozge56 kan hacmimizde ki artış nedeni ile oluyordu sanırım birde susuz kaldığımız zamanda etkiliyor bi yandan bol bol su iç
ysmnprltn Geçmezse acile gidip parolun serumunu vurdurun kadın doğumcular ona izin veriyor hemen rahatlarsınız. Suyu çok için ondan da ağrıyor olabilir
Ozge56 Dilaraa23 3 litreyi bile geçtiği oluyor şu içmeyi çok severim ben. Kan akışı deniz dimi onu doktora söylesem nasıl oluyor ki değer falan mı
Surprizzz2022 Kan basıncı arttiigi içinde oluyor baş ağrısı o haftalarda bendede çok olurdu en son parol içerdim üstüne yatarsın rahtlardim. Hafifede ağrı tülbent sarardım. Susuzlukta etkiliyor elden geldikçe su tüketimine de dikkar etmek gerekiyo
Ozge56 Dilaraa23 çok yoruldum artık kafam kopucak gibi artık parol etki etmiyor bende diyer önerileri denicem mecbur 2 tiremister baş ağrısı oluyormuş galba
Dilaraa23 Ozge56 maalesef olabiliyor gebelikte benim hala devam ediyor alıştı artık bünyem 35. Haftamdayım bide yani