merveiyd Merhaba güzel anneler, an itibariyle 38+0 olduk ve yarın sezaryen olacağım ☺️ Şu an çok garibim heyecan, merak, biraz gerginlik… her şey var 🥲 Sizlerden isteğim dualarınız ve iyi dilekleriniz 🌼 Benim gibi yarına sezaryen randevusu olan var mı?
Esra_4589 Doktorum pazartesi doğumu başlatmak için beni de çağırdı,, suni sancı verecekler,, Allah hepimize sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin 🤲🤲🤲
Azkaban Benim de sabah sezaryen olacak inşallah. Bu gece uyku yok gibi görünüyor Allah yardımcımız olsun 😅