Kayhanyasemin Reglime 9 gün var. Bebek düşünüyoruz birkaç kez denedik daha sonra böyle ani sıcaklamalar kasıklarıma ara ara ani ağrılar mide bulantısı var yediklerim ağzıma geliyor baş ağrım her gün zaten belimin sırta doğru ağrıları var ara ara da değişik şeyler kokuyor burnuma ve bir kaç kez midem almadığı için yediğim lokmayı çıkardım midem bulandı diye hiç böyle huyum yoktur. 2 gün önce test yaptım erken denildi sabırsızım bu konuda beklemeye devam edeceğim ama yani her sonuç hayırlı olur inşallah herkes için duam.
Bernnnaaaa Kayhanyasemin psikolojik olabilir bu kadar erken belirti olmaz regl gününüzü bekleyip kan tahlili verin mutlaka
Tusemciiim Burada birinin size evet hamile demesi doğru olmaz. Regl gecikmenizi bekleyin, gecikme olduğunda sabah ilk idrarla test yaparsınız. Kalbinizde boşyere kırılmış olmaz, gelen rızkıyla gelir inşallah Olurda Eviniz şenlenir 🤍
Kayhanyasemin Tusemciiim ya aslında amacım tabikide bilinçsizce birinin hamilesin lafını görüp umuda kapılmak asla değil sadece belirti olarak belki tecrübeli biri yazar açıklar vs diye düşündüm çünkü internette çok kafa karıştırıcı şeyler var dilekleriniz içinde teşekkür ederim ☺️