Merhaba anneler bilginiz var mı bilmiyorum ama danışmak istedim ben özelden takipliyim fakat ne olur ne olmaz şuan maddi durumumuz var ama o zamana ne olur bilinmez doğum için yani normal doğum olursa devlete başvursam yardımcı oluyorlar mı bi kaç kişi hayır kendi hastanene yolluyor dedi ama mantıksız geldi