Bizim evler müstakil olduğu için ben park yatak almıştım salon için bide bebek odası almıştım bide puset aldım yatak odası için puseti ve park yatağı çok kullandım . Bebek odasında sonra kullandım beşiği yepyeni duruyor . Bende ikinci gebeliğim olursa anne yanı yatağa geçmeli yatak alıcam yine salona park yatak yaparım gündüz uyurken odasına çıkarırım. Zor ya karışık işler 🤦♀️