Elifknt kazam vardı onu tuttum çok zorlanmadım ama haliyle acıkıp susuyorsun, doktorum da sen bilirsin ama bebek büyük artık zorlamasan daha iyi olur dedi. 32+2 bizde. Denicem ilk gün, Rabbim tutan annelere güç sağlık versin. Sizde muhakkak doktorunuza danışın