Bisofiya Safiyenurrr Kızım 39+6 da 3.980 doğmuştu, ıkınmam çok uzun sürdü, kesi de oldu ama doğdu mu doğdu 🥹😅
melike098 Safiyenurrr 41.haftada oglumj 4.355gr dogurdum normal dogumla kizima hamileyim 34+2 olduk kac kilo ne zaman dogacak merakla bekliyorum abisi gibi bekletmez umarım
Safiyenurrr Dorukkusumm benim çatıya bakmadı doktorum hala ne sancım var ne birşeyim böyle giderse sezeryan olacağım heralde
Safiyenurrr melike098 senin çatın geniş demek ki heralde canım maşallah keşke bende öyle doğursam hiç sanci ağri bile yok
melike098 Safiyenurrr suni sanci verdiler bana sancim falan yoktu acilma yoktu suniyle doğurdum saglikli olsunda bebislerimiz yeter ki bi sekilde dogacaklar elbette