sibel111 adetim gecikti test yaptım pozitif çıktı mide bunaltısı bile başladı ilk gebeliğimde 4 ay günde 3 4 kez kusardım🥹 çok duygusallaştım kızım 15 aylık daha nasıl olucak herşey Allahım sen büyüksün diyorum 🤲🏻
kahvesever__ sibel111 ya gözün aysın canım yaparsın korkma ya ben de ikinciye hamileyim 😄yürek yedim biraz ben 😄
ayseakn sibel111 bende ikinci bebisi bekliyorum bu zamana kadar borçlar krediler şu bu derken hep erteledik oysa Rabbim onu rızkiyla gönderiyor hiç endişe etmeyin sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤