fatmff
Ha38 ben tüm hamileliğim boyunca sevda ugura gittim çok memnunum diyordum ilgiliydi,içime dogmus gibi her gittiğimde doktora gece sancim tutarsa ne olacak diyordum her seferinde Bana saat kaç olursa olsun arıyorlar beni hemen geliyorum dedi içim rahatti oyuzden. saat 10 da suyumun gelmesiyle hemen gittik acile sevda hanımı aradılar sabahı beklesin şimdi gelemem dedi biz şok olduk ebe kontrol etti iyice suyum bitti doktoru tekrar arayıp durumu bildirdi ve yine aynı şey birşey olmaz beklesin sabah geldiğimde doğuma alırız dedi.ve ben o sancı ile hastane hastane gezdim ve oyuzden kesinlikle ve kesinlikle artık benim gözümde iyi bı doktor değil.sizi etkilemek istemem sadece bı ay önce yaşadığım için paylaşmak istedim bilginiz olsun