nilceylan12 24 haftalık gebeyim 1 buçuk saat süren bi uçak yolculuğu yapmam gerekicek bunun için bi işlem yapmam gerekiyor mu daha önce hamileyken uçak yolculuğu yapan var mı ilk deneyimim olucak
Berfindmrcan21 nilceylan12 doktorunuza danışın osize rapor vericek ve cihazlardan geçmiyeceksiniz sadece kadın eleman elle kontrol edecek mutlaka rapor alın
Bsryvz nilceylan12 35. Haftadan sonra zaten binemiyorsunuz 28. Haftadan sonra da doktor raporuyla biniyorsunuz . Ben 32. Haftamda 2 saatlik uçtum ondan önce 23. Haftamda yine 2 saatlik ıçtım hiç sıkıntı olmadı ama tabii herşeyiniz normal ilerliyorsa
gizem3572 ben 30 haftayken yapmistim hastaneden ucaga binmek icin rapor aldm yolculukta onu istemislerdi verdim bindim haftanizi soruyolar onemli olan o diye biliyorum ama arayip sorun kesin bilgiyi oyle alin heryer farkli olabilir
Defnesa Rapora gerek yok binebilirsiniz yinede ucuş firmasını arayabilirsiniz bazılarının prosedürü farklı oluyor Pegasus hiç kasmıyor mesela 36 da bile sormadılar bana
nur1nur 2 hafta önce uçak yolculugu yaptım 18 haftalıklı hava yolu sirketi 28 haftadan itibaren doktordan rapor olması gerektigini soylemisti ben haftam dolayısıyla ihtiyac duymadim canim sende de sorun olmaz ☺️