Kubra1212 rapor olayı nasıl oluyor bilmiyorum ama benim kullanmam gerektiğinde aile hekimime yazdırmaya gitmiştim, günde kaç tane kullanmam gerektiğini sordu, ona göre 1 kutu yazdı, bitince ne olacağını sordum, kısıtlama olmadan gelip buradan düzenli yazdırabilirsin dedi, içerisinde 8 adet varsa 8 gün boyunca onu kullanıp, 8 günün sonunda yazdırmaya hakkım oluyormuş, bi nevi kendi kendine raporlu gibi sisteme giriş yapıyordu