Snsineem Sorun değil canım elbette cevaplarım , çikolata kistlerim var benim kadın doğum doktorum ordaydı emekli oldu.. hastane önermesini istedim burda kal dedi, çok kapsamlı bir hastane doktorları çok iyi.Ama malesef muayenelerde bebeği göstermiyorlar , görmek içinde özele gidiyorum.Yani canımız Çapaya keyfimiz avicennaya emanet ☺️