27 + 3 deyim ben de neredeyse bir aydır çok sıkı yaşadım bunu yorulduğumda özellikle çalışırken doktorum vücudun kendini doğuma hazırlamaya başladığını yavaş yavaş bu arıların olacağını ve normal olduğunu söyledi ayakta kaldığımızda çocuk aşağı doğru baskı uyguladığı için (yerçekimine karşı koyamayacağından dolayı) bu ağrılar olabiliyor muş ama kişiden kişiye değişeceği için kontrolünde doktoruna bahsetmeni öneririm