Kızlar 33+6 haftalık oldum. Bugün sabahtan beri karnımın sol tarafında dalağım şişmiş gibi bir ağrı var. Önce üşüttüm diye düşündüm çünkü gece karnımı falan açıp uyumuşum. Kendimi sıcak tutmaya çalıştım ama ağrı geçmiyor. Doktoruma mesaj attım. Takip et dedi. Acil bir şey olsaydı dr hastaneye gel derdi diye düşünüyorum. Son kontrolümde bebeğin poposu tam o taraftaydı. Acaba baskı mı yapıyor? Aynı durumda olan var mı?