Pnrklk şuan bir haftalığız günlük nerdeyse iki saatlik uykuyla duruyorum emiyor nir saate bir buçuk saate uyanıyor çok zormuş gerçekten ve hep emerken uyuya kaldğı için tam doymuyor galiba gazınıda çıkarmıyor ama ne zaman biberona süt sağsam ordan içirsem hızlı emdiği için gazınıda çıkarıyor. Ama biberondan hazırda oldğu için hızlı akıyor hemen genzine kaçıp öksürüyor korkuyorm bende biberonla vermeye 🤦🏻♀️