@"arirangg evet bende geceleri yatmadan önce prilam içiyorum iki tane , bulantı bir derece geçiyor ama o kokular yok mu beni maffediyor , 20. Haftada azalması sevindirdi sizin adınıza , umarım benimde en kısa zamanda azalır , gerçekten hamileliğim en zor kısımlarından biri koku ve bulantı olsa gerek ☺️ Rabbim sağlık sıhhat versin hayırlı doğumlar nasip etsin herkese 🌸