yinehamile Oğlumuz için bu iki isim arasında kaldık. 13 aylık bir kızım var onun ismi ise Ceylin Ada 🦋✨
yinehamile Tiiffany evet öyle uyumlu oluyorlar kızımda hamileyken erkek olsaydı Kerem Ali koymayı düşünüyorduk, şimdi de Arda ismi çok hoşuma gitmeye başlayınca Ali Arda koyalım dedik ama eşim de Kerem Ali de olabilir diyor 🌸