Sağ tarafımda sadece ağrı olunca korktum çevredeki tüm insanlar düşük olabilir ilk 3 ay dikjat et dedikleri için panik oluyorum insanlar gercekten ne konustugunu bilmiyorum sadece moral bozmak için ugrasıyolar gibi.Boş kese de olabilir yazıyor internette keseyi görsemde bebeği görmeden rahat edemicem :/