Cagla44 canım 15 yaşımdan beri polikistik olduğumu biliyorum. 30 yaşındayım. Tedavisi yok cünkü hastalık değil , bir sendrom ve doğuştan gelişen bir şey. Semptomlarını azaltmanın yolları var spor ve kilo kontrolü en önemlileri. Cocuk yapmaya krar verdiğimse rahim filmi çektirdik hormon testleri yaptırdık sıkıntı cıkmadı ve klomen kullandık 3 ay falan ama tutmadı. Tutmayınca ara verdik ve ara verdiğimiz zamanda kendiliğinden oldu:) . Hamile kalmaya engel değil belki geciktirebilir ama hemen kaladabilianiz dert etmeyin asla.