Emnmntmhmmt cnm bendede oluyo sürekli. Yatıyorsam o esnada ayaklarımı krnıma çekiyorm. Eğer ayaktaysamda hemen oturmaya çalışıyorum yada yere çöküyorm,dizlerimi karnımda birleştiriyorm. Öyle daha hafif geçiyor en azından. Ama sakın tutma içinde. Geldiği gibi hapşr. Ve çok yaşa😇