zeynozey Merhaba canım yerleşme kanaması nasıl oldu ? Ben adetten 5 gün önce kan test verdim <1.20 çıktı negatif bir değer. Yükselen de olabilirmiş olmuştu nasip. Az önce lavaboya gittiğimde farkettim 2 damla kadar pembemsi geldi. Peçeteue sildiğimde de hafif geldi pembemsiydi. Kan gibi değildi. Adet oluyorum sandım dün gece de sağ kaşığım çok ağrıdı ped taktım gelen giden yok bidaha lavaboya çıktım sildim vs gelen giden yok adet olacak gibi belim ağrıyor. Adet mi olacağım yoksa bu ne anlam veremedim bat 9 u normalde 2 gün var