15+4 haftalığım kızlar. Bir kaç gündür özellikle uzandığımda hafif ince bir sızıyla birlikte kasılmam başlıyor karnımın alt tarafı sertleşiyor bir kaç saniye sonra geçiyor. Günde bir kaç kez yaşıyorum bunu. Doktora salı günü gittim o zaman başlamamıştı. Çok erken değil mi kasılmalar için 😔 korkmalı mıyım