Elifnuraltunay Tam 4 gündur kanamam var, 1 aylik hamileyim ve doktor yatis verdi tuvalet harici kalkmam yasaklandi. Ama kanamam devam ediyor. Bos gebelik belirtileri mevcut. Carsamba kontrolum var ne olacak cok merak ediyorum😭
Elzsy2023 Benimde kanamam olmuştu. Progestan kullanmıştım. Ve bana boş gebelik demişti. 2. Muayenede de aynısını onaylanıştı. İnanmadım bekleyip başka doktora gittim. İyiki gitmişim . 15 haftalık hamileyim şu an