iremmomyy_ Kızlar diğer postumu kimse görmüyor. Bugün aracımızla küçük bir kaza yaptk çok şükür biz iyiyiz ama bebeğim bugün hiç pıt pıt hareketler etmedi. Bu durum beni korkutuyor 😭 Dualarınızı bekliyorum🤲😭 18+3 olduk
nilsmomy iremmomyy_ o haftalarda hergun hareket olmaması normal kanama ve agri yoksa endişelenmeyin ama yarin doktora gorunun
arirangg iremmomyy_ Canım çook geçmiş olsun. Bu haftalarda hareket pek hissedilmiyor endişelenme ama yine de gidip muayene ol
beyzacmvrc iremmomyy_ canım çok normal her zaman hissedmezsin daha ben 25 haftalık oldum.benm bile hala düzensiz korkma agri veya kanaman yoksa
nebakiyonkomikmi iremmomyy_ O haftalarda normal canım kanama vs yoksa sıkıntı etme içim rahat etsin diyorsan doktora git ama bişey yoktur 🌸
bendiyebiriii iremmomyy_ hareket hissetmemeniz normal ki hareket hissettiğiniz dönemde bile olsa sizin stresiniz bebeğinizin etkilediği için yine hissedemeyebilirdiniz. Ama kendinizi rahat hissetmek adına bir acile gidin isterseniz🌸
Melek___ iremmomyy_ merak etme canım tatlı şeyler ye sırt üstü uzan uyuyor olabilir gece daha aktif oluyorlar takip et rahim duvarı kalın oldugu için sadece sert hareketlerini duyuyrz. Çok geçmiş olsun bu arada bı sadaka verin canım