Mrszeyna Kızlar benim diş vajina dudağı doğuştan büyük ilk evlendiğimde çok büyük değilde 2 düşük 2 normal doğumdan sonra hem sarkma hemde vajen dudağında baya büyüme oldu size sorum devlet hastanesinde estetik işlem yaparlarmı yada özelde bana kaça patlar 😏
myangelson Mrszeyna 2020 yılında özel muayenehanesi olan bı doktora sormuştum 4000 demişti şuan fiyatını tahmin edemiyorum 🤷🏻♀️🙄
bendiyebiriii Mrszeyna yakız bir arkadaşım yaptırdı yakın zamanda. İstanbul’da bir klinikte yaptırdı ama ismini hatırlamıyorum doktor beyin. 25-35 arasında fiyat demişlerdi. Sonra fiyatını sormadım ama memnun kadı baya
ayla23 Mrszeyna devlet hastaneleri kolay kolay yapılmıyor diye biliyorum. Ben de doğumdan sonra yaptırmayı planlıyorum hetta doktoruma doğum sırasında yap dedim ama ödem oluyormuş hem de lohusalık kanaması o yüzden 40 çıkınca yaparız dedi
Tunahan_rumeysa16 Devlet hastaneleri yapıyor diye duymuştum normal doğum sonrası söyleyince lokal anestezi ile doğum ardından yapıyorlar diye duydum 2. Doğumumu yaptm normal bir şekilde ama unuttum Dr söylemeyi :(
Gebeanne45 ayla23 canım merhaba bende doğumdan sonra yaptırmak istiyorum devletin hangi bölümüne sordunuz üniversite hastanesi de var bizim burda
ipekelvanalparslan Rmysarft merhaba devlette urojinekolojiden randevu alınca yapıldığını öğrendim Zeynep Kamil Hastanesi’nde yaptiran ve memnun olan çok kişi var happy kids forumda bende randevu alacagim
Musmutluuu ayla23 merhaba yaptırdınız mı acaba yaptıracak mısınız yoksa? Aynı doktora kontrole gidiyorum ben, fiyatlarını merak ediyorum be işlemden memnun kaldınız mı yaptırdıysanız?
ebrugun Mrszeyna Bende vajina estetiği olmak istiyorum fakat kafamda bazı soru işaretleri ve endişeler var. Labioplasti olarak da geçiyor sanırsam bu işlem.