İkinci oglum 37 haftada geldi sezeryan oldu muhtemelen bir da erken gelir dedi doktor nst de agri var ama acilma ve yok gecen hafta nişan geldi ama hala dogumla alakali birşey söylemedi doktor kac haftalik alacak bilmiyorum agrilar fazlalasti ama surekli durdurmak icin çabalıyoruz