Kızlar iyi akşamlar benimle aynı şeyleri yaşayan bir kaç kişiyi duymak istiyorum… 23.haftadayım. İlk 14 hafta inanılmaz kustum kan bile kustum hala verdiğim kilolar yerine gelmedi sonra biraz düzeldim bu sıralar karnım büyüdüğü için sağa dönsem sola dönsem acıyor kalp çarpıntısı desen had Safada birde üstüne nefesim daralıyor Buda yetmezmiş gibi çok kötü grip oldum… Allah’ın gücüne gitmesin çok zorlanıyorum doğurmak istiyorum… etrafımda bi sürü hamile var benim gibi geçiren hiç yok .. psikolojim bozuldu iyice