Yeni yapılmış tahlil varsa tekrar istemiyolar. Tansiyon kilo ölçüyolar. Eşimle bana hastalıklarla ilgili soru sordular. Tetanoz aşısı vuruldum ama sonra tarihleri geçtiği için toplandığını duyunca diğer aşıları olmadım ebe de illa olcan demedi doktorum da sorun değil dedi. Ama benden size tavsiye sağlık ocağında gel bebeğini dinleyelim dediklerinde izin vermeyin garip bi cihaz var karnınıza onu bastırıyolar bebege zarar verebilir arkadasımda öyle olmustu. Dinlemek isterlerse ben doktordan geliyorum orda gördüm bebegi falan diyin