Ysmntrhnn Yanlıç bir şeye paylaşmadığınızı belirterek eklemek istiyorum. Sezaryen travma değildir, aynı şekilde normal doğum da travma olabilir bu kişinin kendini hangisine uygun hissettiğiyle ilgili. Eğer kişi doktorun söylemine rağmen illa normaş yapıcam diye ısrar ederse, o bahsettiğiniz risk zamanlarında bebek strese giriyor anne doğuramıyor sezaryenle doğana kadar sıkışıyor içeride ve oksijensiz kalıyor serebral palsi birçok bebek var. İlla normal olsun diye direten bir çok gebeyle karşılaştım hem bebeğin hem kendi hayatını riske atmak hiç mantıklı değil. Muayenede sıkıntı yoksa doktor normal ilerleyelim demiyorsa, Sezaryen yanlısı diyip farklı yöntemle ilerlemeyi de doğru bulmuyorum. Her açıdan önce bebekleri düşünmek lazım, sörf bebeğim strese girmeden dünyaya gelsin, benim yüzümden fiziksel bir sorun yaşanmasın diyerek sezaryen tercih ediyorum, travması olacaksa da ben çekerim bebeğimi o küçük riske sokmam 🌸