IMom24 kızlar bugün 12+1 iz kasıgımda bi tık fazla ağrı ve ara ara bazen sık kramplar oluyor şiddetli degil ama normal mi bu haftaya göre zayıfım birde daha mi çok hissediyorum acaba
sozer1 IMom24 doğuma kadar bu sancılar ağrılar devam ediyor kanama olmadığı sürece paniklemeyin dinlenin bol bol