Bende özlem hanıma gidiyorum gerçekten ilgili bir doktor sonradan açılıyor başlarda ciddi her zaman ciddiyetini koruyor ama gerçekten bir abla sıcaklığı da veriyor ve bütçeyi de düşünüyor bir ağrı olduğun da ulaştığınız da ilk Şevket Yılmaz’a gidin duruma göre bana haber verin ona göre hastaneye gelin diyor boşuna para verdirmiyor çünkü muayene kan kontroller derken baya bir mebla ödemiş oluyoruz şuan 31 haftaligim ve çok memnunum inşallah böyle de devam eder