hunilimom az çok farketmez doktora gitmek şart bende yaşadım ve ogün doktorum dediki kanama dediğimiz öyle bişiki bazı gebe geliyo oluk oluk kanaması var bebek iyi bazı gebe geliyo az az lekesi var ama düşük yapıyo. O yüzden riske asla atmamalı doktora gidilmeli