AylnDogn İyakşamlar 14+1 günlük hamileyim. Üç gündür karnımda ve belimde ağrı var nedenini bilen arkadaşlarım var mı?
Sanie AylnDogn canm o zamanlarda bendede vardi doktora gittim tahlil verdim ve idrarda enfeksyon cikti serum takildi antibiyotik verdiler sende bi doktoruna danış canm istersen.
zeynozey AylnDogn Kız bebek galiba 😂😂 benimde kasık ve bel ağrım çok 15. Haftada öğrendim cinsiyet kız dedi doktor. Kız bebekler bel ağrısı çok yapıyormuş çevremdekiler öyle diyor 😅😅 16+2 bugün 😌
AylnDogn zeynozey yarın kontrolüm var bakalım cinsiyet ile ilgili bişey diyecekmi doktorum merak ediyorum ama gönlümden geçen kızım olacak gibi 😊☺️
zeynozey AylnDogn bende hep öyle hissetim hamileliğin başından beri :) Hislerim yanıltmadı 💖 İnşaAllah gönlüne göre olsun sağlıklı olsunn🥰🥰 cinsiyet öğrenince yaz burdan 😂 Tezimi kuvvetlendireyim ‘kız bebek bel ağrısı yapar 😂😂
esnyz14 zeynozey valla tez doğru mudur bilmem ama benimde kızçem olacak, biraz yürüyünce falan belim ağrıyor🤩
zeynozey esnyz14 Evet benimde öyle gerçekten ve erken haftalarda başladı bu ağrı.🥲 bugün annemde söyledi bana hamileyken bel ağrım çok olurdu dedi😅😅
zeynozey TuqbaArslan 😂😂😂 ilk oğlum da bel ağrım vardı ama 30. Haftadan sonra başladı bu kızda 8-9. Haftalarda başladı bel ağrım 😬😬
zeynozey cihaninannesi ilk oğlumda 30. Haftadan sonra bel ağrım oldu bu kızda çok erken haftalarda başladı 😂😂