enguzlhayalm_13 22. Haftamdan beri var neredeyse o kadar şiddetli degil benim henuz doktorum normal dedi. Bebek büyüdükçe rahim genisliyo ve baskı oluyo dedi benim bacak aramda yanlardaki kemiklerim falan ağrıyordu
Dediğin gibi yürürken ve yataktan kalkarken hissediyorum en çok ama birkaç gündür iyi şükür
Magnezyumunu düzenli iç
Gece içmek daha iyimis galiba öyle dene birde