Dnzg1 Kızlar acil doktoruna gittim 1 haftadır lekelenmem var diye. Bana geriden geliyor gebeliğin belki geç döllenme olmuş olabilir dedi. Başına gelen var mı çok korkuyorum
demetarik Dnzg1 benim bebek 11 gun gec dollenme korkma sakin ol hic bi sey olmaz . Gelişim geriligi değil sadece geç döllenmiş. Hani son adet tarihi baz alınıyor ya. Gec dollenme olunca son adet tarihi düzenleniyor o kadar
Dnzg1 demetarik gerçekten çok moralim bozuldu. Lekelenme de yaşadığım için doktor iyice moralimi bozdu. Çok teşekkür ederim umarım sağlıkla kucağıma alırım🥺