Cuma günü yaptırdım. Bende korkulacak bir yani yok. Sadece içecek ilk başta bulantı yaptı biraz o kadar başka da bir zorluğu beklemek. Açlık kan şekerine Çarşamba baktirmistim gittim içeceği içtikten 1 saat sonra kan verdim. Sonra tekrar 1 saat sonra sonrasında işlem bitti. Sonuçlar e- nabıza düşüyor