Seydaruzgar sizi çok iyi anlıyorum insan her şeyi hemen yapmak istiyor bende 34. Haftamdayim alisverisimi yeni yaptım çantamı da yeni hazırladım kapı süsü ufak tefek dağıtılacak hediyelikler hep el emeği yaptım ve yaparken çok eğlendim çok mutlu oldum sonra iyiki erkenden yapmamısim dedim insan son anlarda zaman geciremiyor heyecanlanıyor ve böyle şeylerle oyalanıyor bence sizde biraz bekleyin son ana doğru hiç zaman geçmiyor heyecan artıyor insan kendine oyalanacak iş arıyor ve şimdi babynest yapmaya karar verdim yerimde duramıyorum vallahi 😍