8 haftalık hamileyim kalp atışını duydum ve sağlıklı olduğunu öğrendim . 31 ocakta rutin kontrolüm olacak ama daha bebişn hareketleri başlamadığı için tedirgin oluyorum , acaba kalbi atıyor mu yediklerim yetiyor mu acaba bişey oldu mu hep böyle stres oluyorum hareketlerini hissedene kadar da olucam sanırım . Sizde de böyle oldu mu hamişler