elif233233 12gun bugun dogum yapali.1hafta kirmizi kan seklinde geldi az az . 4 5 gundur sari kahverengi gibi leke seklinde geliyor . Benim gibi olan var mi normal mi bu . ?
Edafmo elif233233 benim de öyle canım, hatta gün ilerledikçe iyice sarı gibi olmaya başladı. 1ay olacak doğum yapalı. Normal bence
elif233233 Edafmo cok sagol canim . Kafayabtaktim olk dogumumda 40 gun olmustu kanamam fazlaydi bunda coknaz oldu 1 hafta durdu