Duygu_ttnc 20 haftalık gebeyim saçımı boyamak istiyorum hamileliğinde saçını boyatıp herhangi bir sıkıntı yaşayan oldu mu sakıncalı mıdır bebeğe bir zararı olur mu?
Ada-Uras-Asya Duygu_ttnc saçımı boyadım bi kaç gün sonra 7 haftalık hamile olduğumu öğrendim sonra 20 hafta 29 haftada boyadık we. Bugün 37 haftalık oldum bugün boyadım cuma günü doğumum war diğer 3. Hamilelikte 3 kez boyadım şükür hiç bir şey olmadı
Mericylmz Duygu_ttnc doktorum 20. Haftadan sonra boyayabilirsin dedi aşırı beyazladı 25 haftalıkken direk boyayacağım