melekkkosman Kızlar bu sancı dediğiniz nasıl geliyor Nasıl başlıyor Çocuğum çok hareketli bugün rahminde böyle bir baskı bir ağrı hissediyorum böyle sanki bıçak saplanır gibi sızlayıp geçiyor Ne olacak bilmiyorum nasıl Bilemedim sancimmi geliyor geliyor acaba.
Esra7261 Sancı sıklığını kontrol edin 20 dakikada aralıklarla başlayıp 5 dakika da bire kadar düşmesi lazım. Yine de doktorunuzu arayın
Mihri-musta Tecrübeli arkadaşlarım gerçek Doğum sancısı olduğu zaman bebeğin kıpırtıları azalıyor demişlerdi 🙂 Bebek de enerjisini Doğuma saklıyormuş
melekkkosman Mihri-musta benimki cok hareketli anlayamiyorum bana normal dedi doktorum ve gunum doldu artik rahmim de agri hissetiyorum geciyo sonra anlayamadim ki
melekkkosman 3cocukannesi19 tesekkur ederim canim iyiyim cok şukur 41/haftayi beklicez artik onumzdeki carsamba olcak insallah doktorum iki gune bir kontrole geliyorsun dedi bakalim artik hayirlisi insallah