FatmaAselinAnnesi_60 Tansiyon dan hiç anlamıyorum kızlar nasıl çıktı Büyük tansiyon 10.6 Küçük tansiyon 5.9
cookiemonsterr FatmaAselinAnnesi_60 günde iki adet tansiyon ilacı kullanıyorum gebelikte başladı sorun 😬 doktorum gebelikte 12 ve üzerini istemiyoruz çünkü sonraki aylarda daha da artıyor demişti seninki normal merak etme canım 👍🏻