Ruhsuz Kızlar şimdi şekerimi ölçtüm 80 çıktı feci başım agriyor ,tansiyonum da 11/7 sıkıntı yok hamdolsun şekerin bu saatte 80 olması çok düşük değil mi ara öğün yapmasim daha