Humannrle bitanem bence de henüz tam koyulaşmamış. Ama bence yarına pik olacak gibi. Dünü değerlendirdiysen bugünü es geç. Hem kalite düşmesin. Hem nasılsa iki gün canlı kalabiliyor ya. Yarını değerlendirirsin kuzum. Bir de e her ay farklı olabilir kuzu haliyle. İnşallah bu sefer güzel haberler gelecek🤲