Kızlar dün öğlen bir damla kan geldi ağrısız devamı gelmedi bugün akşam oldu hala tık yok sancı da yok başka bişeyde yok. Test yaptım fotoğrafta çıkmayan bir gölge görüyorum renklerle oynadım görüyor musunuz? Yoksa ben mi hayal görüyorum çok istediğimden 😂 BAT yarındı ama dünkü lekelenme hiç ağrı olmaması falan kafamı karıştırdı. Yumurtlamamı değerlendirmiştim 12. Gün
