Busekrgz Benimde 2.ci aşılamam. Birincisi tutmadı. 2.ciyi denedik. 9 gün oldu aşılama yapılalı. Hiç bir belirtim yok. Yine tutmayacak diye çok korkuyorum. MFK gıda takviyeleri almıştım kendim için. Aynı zamanda da onları kullanıyorum. İnşallah bu defa tutar. Çünkü çok sıkıldım artık 😞
Hep okuyorum bel ağrım oldu kasık-karın ağrım oldu diye ama bunların hiç biri yok. İyi bir şey mi kötü bir şey mi onu da bilmiyorum 😞 Hayırlısı olsun