Kızlar bu ilk hamileliğim 27+2 deyim doğum hikayelerini okuyorum nişan suyu falan yazmışsın nasıl bişey doğum yaptığınızı başladığını falan nasıl anladınız erken doğum riski yok doktor herşey normal seyrinde dedi ama 1 saattir bebeğim çıkıp gelecekmiş gibi hareketli